Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Šokoladinis tiramisas (Italija)

Tiramiso pyragas kitaip - su šokoladu. Tikrai verta pasidaryti. Išeina skanus, drėgnas pyragas, tirpstantis burnoje, gal kiek primenantis tarybinių laikų tortą "Puriena" :-) Tik skaniau :-)



Reikės:

150 ml grietinėlės 35 proc. riebumo,
300 g juodojo šokolado,
400 g maskarponės sūrio,
400 ml šaltos kavos, pasaldintos 4 valg. šaukštais cukraus,
6 valg. šaukštai romo (tinka ir brendis),
400 g sausainių "Damos piršteliai",
kakavos ar cukraus pudros pabarstyti pyragą.

Recepte parašyta, kad reikėtų įdėti į kavą ir 4 šaukštus cukraus, tačiau pyragas išeina labai saldus, cukraus galima ir nedėti, nebent mėgstate saldžiai :-). Be to, rekomenduojama sunaudoti 400 g sausainių, tačiau aš šį kremo kiekį sutepiau tik 200 g sausainių, ir buvo visai skanu :-) Tačiau reikės pabandyti pagal pradinį receptą padaryti – gal bus dvigubai daugiau tokio pat skonio pyrago :-)

Gaminimas:

Vandens vonelėje ištirpinti šokoladą. Grietinėlę išplakti. Šokoladą sumaišyti su grietinėle ir maskarponės sūriu.

Sausainius po vieną merkti sekundėlei į kavą (jei per ilgai bus kavoje, sausainiai gali pasidaryti kaip košė), dėti į indą vieną šalia kito. Sausainius aptepti kremu. Vėl dėti sluoksnį sausainių, ir vėl aptepti kremu. Iš 200 g sausainių padariau 2 sluoksnių pyragą. Pyrago viršų galima pabarstyti kakava ar cukraus pudra. Arba ir kakava, ir cukraus pudra :-)




Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą