Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Granola su vaisiais

Vieną granolos receptą jau skelbėme. Šis receptas šiek tiek kitoks, mėgstančioms saldžiau, nes sudėtyje yra džiovintų aviečių ir spanguolių.

Man mielesnis variantas tik su razinomis, bet ragavusiems patiko ir šis :-)

RECEPTAS: Granola su vaisiais


  PRODUKTAI:
  • 400 g avižinių dribsnių (jei turite, naudokite pilnagrūdžius)
  • 100 g saulėgrąžų
  • 50 g sezamų sėklų
  • 50 g moliūgų sėklų
  • 100 g kokosų drožlių
  • 135 g migdolų (smulkintų gabaliukais)
  • 100 g džiovintų vyšnių
  • 100 g džiovintų spanguolių
  • 150 g razinų
  • 1,5 arb š. cinamono (prieskonių galite įdėti ir kitų mėgstamų)
  • 0,5 arb š. druskos
  • 50 ml aliejaus
  • 70 g medaus

  GAMINIMO EIGA:
  1. Sumaišyti dubenyje visus sausus produktus.
  2. Džiovintas uogas ir razinas nuplauti ir pamirkyti apie 15 min. Tuomet gerai nusausinti.
  3. Medų sumaišyti su aliejumi. Gautu mišiniu užpilti sausus produktus, viską gerai išmaišyti.
  4. Paruoštą kepti granolą suberti į kepimo popieriumi išklotą skardą aukštais kraštais – taip lengviau bus maišyti, granola nebyrės per kraštus.
  5. Kepti reikėtų iki 150°C įkaitintoje orkaitėje apie pusvalandį. Kas 10 min. granolą pamaišyti, kad vienodai apkeptų.
  6. Po 20 min. kepimo į granolą suberti mirkytas ir nusausintas uogas ir razinas, gerai išmaišyti. Pakepti dar 10 min.
  7. Iškepusią granolą gerai atvėsinti, atšalusią sudėti į sandarius indus ir – skanaus! 

PATARIMAS: Jei medus labai kietas, gali pašildyti vandens vonelėje arba mikrobangėje korsnelėje.

Kadangi granola man labai saldi, tai ypatingai tinka valgyti su natūraliu jogurtu - susibalansuoja skoniai.

RECEPTAS: Granola su vaisiais

Kokių priedų dedi į granolą? Dalinkis!

RECEPTAS: Granola su vaisiais


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą